Garantie
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.
Acer Travelmate notebooks: Vanaf aankoopdatum 1 januari 2012 2 jaar send-in inclusief International Travellers Warranty
Acer Aspire notebooks: 2 jaar send-in garantie
Acer Aspire One netbook: 1 jaar send-in garantie
Acer Consumer PC (Aspire) : 2 jaar send-in garantie
Acer Veriton PC : 3 jaar waarvan het 1e jaar inclusief on site hardware service
Acer Computer B.V. Benelux op het nummer 078/15 00 23
Acer Customer Care Portal voor technische problemen, aanmelden reparatie, verkoopsinformatie, ...
1 jaar Carry In, gratis op te waarderen naar Pick-up & Return na registratie op de website van Toshiba
Uitzonderingen:
Toshiba Sattelite: 2 jaar pick-up&return
Toshiba Tecra : 2 jaar pick-up&return
Toshiba Portégé : 3 jaar pick-up&return
Toshiba Qosmio : 3 jaar pick-up&return
Toshiba Callcenter: tel +32-70-223344 (bereikbaar van 08:30 uur - 18:00 uur)
2 jaar Pick up & return
Customer Contacts SONY Help Desk
02/717.32.19 (Fr)
02/717.32.18 (NL)
2 jaar fabrieksgarantie
MSI Hotline telefoon : 028080126
e-mail:
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
2 jaar pick-up & return
Garantie support: 02/256.66.05 (NL) en 02/256.66.15 (FR)
Packard Bell Customer Care Portal voor technische problemen, het aanmelden van reparaties, downloaden drivers, ...
1 jaar pick-up & return op business notebooks (behalve op Elitebook 3j garantie)
HP Support: BE 078 600 600 ( businessproducts !!)
2 jaar pick-up & return op pavilion notebooks
HP Support: BE 026 200 566 (consumer products )
Consumer notebooks oa Amilo reeks : 2 jaar garantie
Business notebooks oa Esprimo reeks : 1 jaar garantie
Helpdesk Fujitsu Siemens : 02 5367948
Asus helpdesk: 078 150 231
email: http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx
phone: 02 339 36 11