Laptop-Shop.be

Dutch English French

Winkelmandje

Uw mandje is momenteel leeg.

You are here: Home Klantenservice FAQ Laptop Reparaties
Frequently Asked Questions - Laptop Reparaties
FAQs - Laptop Reparaties
laptopscherm gebroken: nieuwe laptop kopen of LCD scherm vervangen?

Het is natuurlijk uw keuze, wij kiezen voor een schermreparatie en dit om volgende redenen:

  • wij kunnen uw laptop zeer snel herstellen.
  • uw laptop is na reparatie terug 100% zoals voorheen, zonder dataverlies.
  • u hoeft geen nieuwe software te kopen zoals Word, Excel, Powerpoint, ... .
  • u hoeft niet al uw gegevens zoals foto's/ video's / documenten ... over te dragen.
  • een schermreparatie kost slechts 1/4 van de aankoopprijs van een nieuwe laptop.
  • wij gebruiken enkel kwaliteit schermen in onze reparaties, wij maken geen gebruik van  nep-schermen op de markt!
Verlies ik mijn gegevens op mijn laptop wanneer ik deze opstuur voor schermreparatie?

We weten dat u zich zorgen maakt over de gegevens op uw laptop. We kunnen u verzekeren, tenzij u de laptop liet vallen, uw gegevens veilig zijn.
U hoeft zich ook geen zorgen te maken over de beveiliging van uw gegevens. We hoeven niet in te loggen op uw laptop om hem te testen, u hoeft dus geen paswoorden mee te sturen.

laptopscherm reparatie - no cure no pay?

Lukt een reparatie niet, dan betaalt u geen onderzoekskosten! Dat is 'no cure no pay'. U krijgt het apparaat netjes en ongeprepareerd retour gezonden. Wij brengen enkel de 15€ transportkosten in rekening.

verzendtips : hoe verpak ik mijn laptop?

Hoe kunt u uw apparaat het beste opsturen?

  • Verzend uw laptop in een sterke, degelijke doos, die van binnen is opgevuld met bijvoorbeeld noppenschuim.
  • Je kunt ook de originele doos van de laptop gebruiken voor verzending.
  • Bij de bpost kun je zulke dozen verkrijgen (Doos N°8of  bij meedere laptops Doos N°9) om de laptop in te versturen. Vul de lege ruimte op met schuim of bubbeltjesplastic of krantenpapier.
  • Neem niet een te grote doos, want dan moet je alle 'lege' ruimte opvullen om beschadigingen te voorkomen.
  • Stuur je laptop NIET op in een envelop! Wij treffen hem meestal beschadigd aan en kunnen dus absoluut geen reparatiemogelijkheid meer garanderen.

Demonteer uw laptop niet zelf!


Laat uw laptop intact! In geen enkel geval 'help' u de reparatiedienst door alvast zelf tot demontage over te gaan en een half gedemonteerd apparaat op te sturen.  Indien u  laptop reeds in hoge mate is beschadigd, al dan niet door eerdere, onoordeelkundige reparatiepogingen, kunnen wij niet overgaan tot reparatie en behouden wij ons het recht voor uw laptop ongerepareerd te retourneren.

Kan u een scherm vervangen terwijl ik wacht?

Dit is zeker mogelijk! Als u na afspraak langskomt met uw defecte laptop voor een schermreparatie dan kan u hierop wachten. De gemiddelde reparatieduur is 30minuten.